יום שני, 13 באוגוסט 2018

עצור מחסום לפניך!!!

  • האם נכון להשקיע בבניית פנסיה נדלנית ?
  • האם נכון לבנות על הפנסיה שמציעה המדינה ?
  • האם אני מסוגל לנהל ולטפל בנכס שלי ?
  • מה הזמן הנכון לרכוש נכס ואם בכלל ?
  • מה כדאי לקנות ?
  • אולי להשקיע בבורסה ?
  • מה היא צורת המימון הנכונה ?
  • ממה כדאי להיזהר ?
  • ממי כדאי להיזהר ?
  • כמה להשקיע ?
  • מה הסיכון ?
  • אז כן תמיד שמדובר בכסף שלנו ההחלטות הופכות להיות קשות יותר ,מסובכות יותר, כבדות יותר ואף לא קורה דבר וההתלהבות חולפת לה מהר , אבל כן אחרים קונים ומתקדמים ואז אנו נעצרים! מול המחסום ושואלים אם הוא יכול למה אני לא יכול ?
  • אז לפעמים מרוב שאלות אנו מפחידים את עצמנו ומתייעצים עם הקרובים שלא מבינים כי לא עשו ולא ניסו ומנגנון ההשהיה גובר ומתגבר ומגן עלינו מה שבסוף קורה שלא קורה!
  •  אז כן אם רוצים ההמלצה לשאול ולבדוק עם מי שעשה ועושה ומבין,
  • אחד כזה  שיכול לקדם אותי ולא מי שמעקב אותי . 
  • אז בהחלטות חשובות בחיים מתייעצים באמת עם מומחים בהצלחה לכם אלופים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 כמה אתם חושבים שהבית שלכם שווה? שוק הנדלן בישראל בוער זה לא חדש לנו, יש עליות מחירים מטורפות בכל הארץ, ונראה כי לממשלה הנוכחית אין כרגע פתר...